1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Jelen feltételek a florentino.sk webáruházon keresztül történő vásárlásokra vonatkoznak. Jelen feltételek egyrészt az eladó (szállító), másrészt a vásárló (vevő, fogyasztó) jogainak és kötelezettségeinek meghatározása és pontosítása céljából kerültek kiadásra.


Az internetes áruház eladója és üzemeltetője: TESORO 45, sro Športová 669/30 , Dunajská Lužná 900 42
Cégazonosító: 44 057 539 ÁFA azonosító: 2022592088

A vevő olyan természetes vagy jogi személy, aki az eladóval egyben az eladó online vásárlási jogviszonyát is kötötte. számú törvény A 250/2007 -es COLL. A csomagküldő értékesítésre vonatkozó szabályok betartását felügyelő hatóságok: Szlovák Kereskedelmi Felügyelet. 5, 820 07 Pozsony, telefon. szám: 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 e-mail: ba@soi.sk Jelen feltételek minden olyan adásvételi szerződés szerves részét képezik, amelyet az eladó és a vevő között kötött az eladó e-kereskedelmi weboldalán történő áruvásárlás és eladás során, és a vevő a feltételek elküldésével elfogadja a feltételeket.

2. MEGRENDELÉS
Az Eladó érvényes elektronikus megrendelés alapján szállít árut. Az ilyen megrendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon előírt valamennyi követelmény megfelelő teljesítése. Az eladó jogosult a vevőtől a megrendelés igazolását megfelelő módon - e-mailben vagy telefonon - kérni. A vevő a megrendelés elküldésével hozzájárul személyes adatainak a törvény szerinti kezeléséhez. 122/2013. a személyes adatok védelméről és a módosítások későbbi módosításairól (ezt az információt kizárólag a megrendelés feldolgozása céljából használjuk fel, harmadik félnek és jogi személynek nem adjuk át - kivéve a szállítmányozó társaságot a küldemény kézbesítéséhez és a kézbesítéshez szükséges mértékben).

3. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS
Az adásvételi szerződés megkötésére tett javaslat a megajánlott áru Eladó általi elhelyezése a weboldalon Az adásvételi szerződés a megrendelés fogyasztó részére történő elküldésével és az eladó általi elfogadásával jön létre. Ez az elfogadás kötelezi az eladót, hogy a megrendelést a megadott e-mail címre küldött tájékoztató e-mailben erősítse meg a vásárló felé, azonban ennek a visszaigazolásnak nincs hatása a szerződés létrejöttére. A tájékoztató e-mailben a vásárló egy hivatkozást is talál az Eladó ÁSZF és hirdetési szabályzatának aktuális szövegére. Az így létrejövő szerződés (beleértve a megállapodott árat is) csak a felek megegyezésével vagy törvényes alapon módosítható vagy mondható fel.

4. ÁRAK
A weboldalon feltüntetett összes ár végleges és további növekedés nélkül. A weboldal üzemeltetője fenntartja az árváltoztatás jogát a tartalomba való illetéktelen beavatkozás vagy vis maior esetén. A vevőre vonatkozó végső ár a megrendelés visszaigazolásában, valamint a megrendelés kézhezvételéről szóló visszaigazolás a vásárló által megadott e-mail címre történő elküldésével kerül feltüntetésre.

5. FIZETÉSI FELTÉTELEK A florentino.sk webáruházban az alábbi módokon fizetheti ki a megrendelés vételárát: Utánvéttel - a vevő csak az áru átvételekor fizet az áru átvételét igazoló nyugta ellenében.

6. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A megrendelés visszaigazolását követően az eladó köteles az árut 30 napon belül a vevőnek átadni. A megrendelt árut igyekszünk a lehető leghamarabb kiszállítani, általában a megrendelés kézhezvételétől számított 7 napon belül, utánvétes fizetéssel. A "raktáron" megjelölésű árukra vonatkozik. A raktáron nem lévő áruk esetében egyedi szállítási idő kerül feltüntetésre. Abban az esetben, ha a megrendelt árut a gyártó kínálatából való kivonása vagy egyéb súlyos okok miatt nem lehet kiszállítani, az eladó vállalja, hogy felveszi a vevővel a kapcsolatot, és a vevő elégedettségének megőrzése érdekében lehetséges megoldási javaslattal tájékoztatja. A szállítási díj a kiszállítás országától függ, a rendelés visszaigazolása előtt a kosár áttekintésében megjelenik az összes szállítási lehetőség és ár.

7. NYITVA TARTÁS
A nap 24 órájában internetes rendeléseket fogadunk Az információs rendszer meghibásodása vagy vis maior esetén az eladó nem vállal felelősséget a nyitvatartási idő elmulasztásáért.

8. HŰSÉGPROGRAM
A florentino.sk e-shop hűségrendszert kínál hűséges vásárlóinak. A rendszer csak regisztrált ügyfelek számára készült, és csak a 6 hónapon belüli kifizetett rendelésekből számít.

9. KEDVEZMÉNYKUPONOK
Az Eladó meghatározott feltételek mellett kedvezménykupont bocsát a vásárlók rendelkezésére. Az akciós kupon százalékos vagy pénzbeli engedményt biztosít a vásárlónak akár a teljes termékkörre, akár csak a kiválasztott termékekre, amelyeket az eladó előre meghatároz. A vásárló egyedi kódot kap, amelyet a kosárba helyez a megrendelés teljesítése előtt a kijelölt mezőben. Végül a kosár értékéből levonjuk a kedvezménykuponhoz tartozó kedvezményt. Ha az eladó másként nem rendelkezik, minden kedvezménykupon egyszer, a kuponon feltüntetett időpontig érvényes.

10. ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL
A 7. § (2) bek. 1a. 102/2014. sz. törvény a fogyasztóvédelemről a távollevők között kötött szerződésen, illetve az eladó telephelyén kívül kötött szerződésen alapuló szolgáltatásnyújtás során, a fogyasztó az áru átvételétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől.
A fogyasztó köteles az árut visszaküldeni, vagy átadni az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül kívánja átvenni az árut Nem lehet elállni a szerződéstől olyan védőcsomagolásban, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas a visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően megtört. A védjegy sérülése igazolja az áru használatát, ha a fogyasztó a megrendelt árut már átvette, azt az eredeti sértetlen védőcsomagolásban köteles visszaküldeni. , legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézbesítésétől számított 30 napon belül. Az eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az (1) bekezdésben meghatározott fizetését az áru kiszállítása előtt, vagy amíg a fogyasztó nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldték az eladónak, kivéve, ha az eladó személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül az áru átvételét javasolja.

11. SZEMÉLYES ADATOK BIZTONSÁGA ÉS VÉDELME
Teljes mértékben tiszteletben tartjuk az Ön személyes adatait, és tiszteletben tartjuk, hogy az Ön személyes adataival felelősségteljesen, érzékenyen dolgozunk, és mindenekelőtt a hatályos jogszabályoknak megfelelően tiszteletben tartjuk a személyes adatok védelméhez való jogát A személyes adatok feldolgozásának feltételei (gyűjtése, feldolgozása, tárolása) Ügyfeleink minden adata védve van minden visszaélés ellen. Az e-shopunkon keresztül történő regisztráció/vásárlás során megadott személyes adatai teljes mértékben bizalmasak, sehol nem kerülnek közzétételre, és semmilyen körülmények között nem adjuk ki harmadik félnek. Kivételt csak a megrendelésből származó áruk kiszállításához szükséges mérték képez, ha Ön a futárral történő szállítási módot választotta, és csak az ehhez szükséges mértékben (szállítási cím, vezetéknév, vezetéknév, telefonos elérhetőség). Titkos adatokat harmadik félnek nem adunk ki, nem adjuk bérbe és nem cseréljük ki velük A fiók létrehozása, frissítése és az online áruházunkban történő vásárlás során megadott személyes adatokat csak az ügyfeleinkkel való kommunikációhoz, megrendelések feldolgozásához és szolgáltatásaink nyújtásához (különösen számla kiállításához, áruk kiszállításához, rendelések visszaigazolásához, áruk kölcsönzéséhez, vevői áruk kölcsönzéséhez stb.) használjuk fel. Személyes adatait bármikor ellenőrizheti vagy módosíthatja, ha bejelentkezik a florentino.sk weboldalon. Írásbeli kérésére személyes adatait töröljük az adatbázisból, és a Tesoro 45 sro azokat a továbbiakban nem kezeli. Ezt a hozzájárulását bármikor, írásban visszavonhatja. Ha nem kíván tájékoztatást kapni hírekről, akciókról, ill Ha érdekli az összes személyes adat törlése adatbázisunkból, kérését postai úton vagy e-mailben küldheti el nekünk az alábbi elérhetőségeken, és adatai törlésre kerülnek
. Cookie-kat használunk, hogy a tartalmat az Ön preferenciáihoz igazítsuk, és bizonyos webhelyfunkciókat elérhetővé tegyünk az Ön számára. Kétféle cookie-t használunk – ideiglenes és állandó. Az ideiglenes cookie-k (úgynevezett session cookie-k) a látogatást követően automatikusan törlődnek. Egyes helyeken állandó cookie-kat használunk, amelyek a felhasználó eszközén maradnak, és amelyek lehetővé teszik számunkra vagy partnereink számára, hogy felismerjék böngészőjét, amikor újra megnyitja weboldalainkat.
Webelemzés a Google Analytics használatával< /h2>Weboldalunkon aktiválva van a Google Inc. Google Analytics webelemzése. ("Google"). A Google Analytics az ún cookie-k (kis szöveges fájlok, amelyek az Ön számítógépén tárolódnak). A szolgáltatás használatával nyomon követhetjük és elemezhetjük, hogyan használja weboldalunkat. A weboldalakon található cookie-k használatával kapcsolatos információkat a Google egyesült államokbeli szervere tárolja. Ha az IP-anonimizálás aktiválva van ezen a weboldalon, a Google lerövidíti az Ön IP-címét az Európai Unió tagállamaiban vagy az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodás más szerződő államaiban. A teljes IP-címet csak kivételes esetekben továbbítják a Google egyesült államokbeli szerverére, és ott lerövidítik. A weboldal üzemeltetője nevében ezeket az információkat azért gyűjtik, hogy értékeljék a weboldal tevékenységeinek használatát, valamint hogy a weboldalak és az internet használatával kapcsolatos egyéb szolgáltatásokat nyújtsanak a weboldal üzemeltetője számára. Az Ön böngészője által a Google Analytics keretein belül közölt IP-cím nem lesz társítva más adatokkal A cookie-k által generált vagy a webhely Ön általi használatához kapcsolódó adatok (az Ön IP-címe) Google általi gyűjtése, valamint ezen adatok Google általi feldolgozása megakadályozható a következő linken elérhető böngészőbővítmény letöltésével és telepítésével: a megrendelt áru kiszállításának célja. Az e-shopunkban történő fizetéskor fizetési adatokat továbbítunk a feldolgozó banknak Közösségi bővítmények használata a Facebook és a Google+ közösségi oldalakon Weboldalainkon ún. közösségi bővítmények a Facebook és a Google+ közösségi hálózatokon. A szolgáltatásokat a Facebook Inc. üzemelteti. (Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA (Facebook)) és a Google Inc. A "szolgáltatók" néven további információkat és a használt közösségi bővítményekről és azok megjelenéséről szóló áttekintést itt találhat: http://developers.facebook.com/plugins vagy
https://developers.google.com/+/plugins .


Ha elindítja közösségi beépülő modulokat tartalmazó weboldalunkat, böngészője automatikusan kapcsolatot létesít a Google és a Facebook közösségi hálózatok szervereivel. A közösségi beépülő modul szolgáltatója így közvetlenül összekapcsolja az Ön böngészőjében található webhelyek tartalmát a közösségi hálózattal, még akkor is, ha nincs profilja a közösségi hálózaton, vagy nincs bejelentkezve. A böngészője automatikusan elküldi ezeket az információkat (beleértve az Ön IP-címét is) a közösségi hálózat szolgáltatójának egyesült államokbeli szerverére. Ha be van jelentkezve valamelyik közösségi oldalra, a szolgáltató közvetlenül összekapcsolhatja weboldalunkat az Ön Facebook profiljával, ill a Google+-on. Például. Ha megnyomja a „Tetszik” vagy a „+1” gombot, ezeket az információkat a szolgáltatás visszaküldi és tárolja a szolgáltatás szerverszolgáltatója.
Az adatgyűjtés célja és köre, valamint a szolgáltató általi további kezelésük
A személyes adatok védelméről szóló törvény 28. §-ában foglaltak szerint Ön az Ön személyes adataival kapcsolatban

Jogosultság kérni tőlünk az alábbi adatokat:
• annak megerősítése, hogy Önre vonatkozó személyes adatok kezelése folyamatban van-e vagy sem • tájékoztatás arról, hogy az adatait milyen forrásból kaptuk feldolgozás céljából • az adatkezelés tárgyát képező adatok jegyzéke • hibás vagy elavult személyes adatainak helyesbítése vagy megsemmisítése • személyes adatainak megsemmisítése, az adatkezelés megsemmisítésének célja • az adatkezelés tárgyát képező személyes adatai, ha törvénysértés történt.

Titoktartási kötelezettség
A személyes adatok védelméről szóló törvény 22. §-a értelmében az általunk kezelt adatokkal kapcsolatban bizalmasan kezeljük, és kötelezettségünk a személyes adatok kezelésének befejezése után is fennáll. Titoktartási kötelezettségünk nem áll fenn abban az esetben, ha ez a bírósági és büntetőhatósági feladatainak teljesítéséhez külön jogszabály alapján szükséges. Vásárlásával kapcsolatos elégedettségét e-mailes kérdőívek segítségével állapítjuk meg, a Verified by Customers program részeként, amelyben e-shopunk is részt vesz. Ezeket minden alkalommal elküldjük Önnek, amikor tőlünk vásárol, kivéve, ha a 7. § (2) bek. törvény 3. -a. 480/2004 Coll. Nem tagadhatja meg az információs társadalom bizonyos szolgáltatásairól szóló tájékoztatást. Személyes adatokat a Verified by Customers programon belüli kérdőívek küldése céljából kezelünk jogos érdekünk alapján, ami abból áll, hogy megállapítjuk, mennyire elégedett a tőlünk vásárolt vásárlásával. A kérdőívek küldéséhez, visszajelzéseinek kiértékeléséhez és piaci pozíciónk elemzéséhez egy feldolgozót használunk, amely a Heureka portál üzemeltetője; Ebből a célból megoszthatunk információkat a vásárolt árukkal és az Ön e-mail címével kapcsolatban. Személyes adatait nem adjuk át harmadik félnek saját céljaira az e-mailes kérdőívek küldésekor. Bármikor tiltakozhat az Ügyfélellenőrzött program részeként e-mailes felmérések küldése ellen, ha elutasítja a további felméréseket a felmérés e-mailjében található hivatkozás segítségével. Kifogása esetén a kérdőívet többé nem küldjük ki.”

12. HIBA, GARANCIA, PANASZ FELELŐSSÉGE a) A jelen pontban foglaltak nem vonatkoznak arra a vásárlóra, aki üzleti célból vásárol, és nem természetes személyek személyes fogyasztása céljából. Az áruhibákért való felelősségre ebben az esetben a 422. és azt követő §-ok rendelkezései az irányadók. Kereskedelmi törvénykönyv. Az Eladó a fogyasztói panaszokat a Szlovák Köztársaság jogszabályi előírásai, így különösen a 2. sz. A módosított 250/2007 Coll., a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyve és a vonatkozó jogszabályok. A szlovák szabályozás nem ír elő rövidebb időtartamot bizonyos árufajták esetében. A jótállási idő az áru vevő általi átvételének napjával kezdődik. c) A jótállás időtartama a Szlovák Köztársaság jogszabályaiból következik. Ha az árusított terméken, csomagolásán vagy a mellékelt használati utasításon használati idő van feltüntetve, a jótállási idő nem jár le ennek lejárta előtt. d) A jótállás nem vonatkozik azokra a hibákra és károkra, amelyeket a vevő vagy harmadik személy az áru átvétele után okozott, a szakszerűtlen, gondatlan kezelés, az áruk rendeltetésszerű használatának vagy elhasználódásának meghibásodása, illetve az áruk rendeltetésszerű használatának meghibásodása vagy elhasználódása. ters, vagy tárhely.


e) A vevő szavatossága megszűnik, ha az árut manipulálják
g) A vevő köteles a reklamált áruhoz csatolni a vásárlást igazoló dokumentum olvasható eredeti példányát, illetve a rendelési számot, és a hiányosságokról részletes leírást adni. Nem kell a reklamáció igazolását kézbesíteni, ha a fogyasztónak lehetősége van az igényt más módon bizonyítani. A reklamáció elbírálása az áru bemutatása nélkül nem lehetséges i) Ha eltávolítható hibáról van szó, a vevőnek joga van azt időben és megfelelő módon eltávolíttatni. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani. Ha a hiba olyan, amelyet nem lehet eltávolítani, és a termék hibátlan termékként való rendeltetésszerű használatát akadályozza, a vevőnek joga van a terméket kicserélni, vagy elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok a vásárlót illetik meg, ha a hibák eltávolíthatók, de azok fennállása esetén a hiba kijavítás utáni megismétlődése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni a terméket. Egyéb elháríthatatlan hiba esetén a vevőt megfelelő árengedmény illeti meg a termék árából.j) Az eladó a panasz benyújtásától számított legkésőbb 30 napon belül a fogyasztóvédelmi törvénynek és a jogszabályoknak megfelelően a reklamáció rendezését igazoló okiratot állít ki. Tudomásul veszem, és hozzájárulok ahhoz, hogy a reklamációról és a reklamáció rendezéséről szóló dokumentumot a jogszabályi előírásoknak megfelelően kézbesítsék a vásárlónak. A reklamációs eljárás befejezését követően, valamint a vevő kérésére a vevő köteles a reklamált árut 15 napon belül átvenni az eladótól, ha a reklamációt kijavítás, árengedmény vagy árucsere (új áru) formájában oldották meg. k) Ha a reklamációt megalapozottnak ismerik el, és a vevő a visszatérítést kéri, a vevő 14 napon belül visszautalja az árut az eladó számlájára. a panasz benyújtásakor jelezte.

13. ALTERNATÍV VITÁSRENDEZÉS
Az új jogszabály, a 391/2015. sz. törvény értelmében Önnek jogában áll alternatív vitarendezés kezdeményezésére javaslatot tenni. Az ilyen intézkedés menetét az alábbiakban ismertetjük ÁSZF-ünkben: A Fogyasztó jogosult az eladóhoz jogorvoslati kérelmet benyújtani, ha nem elégedett azzal, ahogyan panaszát az eladó kezelte, vagy ha a fogyasztó úgy véli, hogy az eladó a jogait egyébként megsértette. Ha az eladó erre a megkeresésre annak elutasításával válaszol, vagy a megkeresésre annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak jogában áll alternatív vitarendezés kezdeményezésére indítványt tenni. törvény 3. §-a értelmében az alternatív vitarendezési jogalanyok (a továbbiakban AVR-szervezetek) a 391/2015. sz. törvény 12. §-ában meghatározott módon nyújthatnak be javaslatot, amelyhez a fogyasztó a vitarendezéshez az interneten keresztül is jogosult. u/consumers/odr/index_en.htm. Ezt a vitarendezési módot csak a fogyasztó jogosult igénybe venni, aki alatt az a természetes személy értendő, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti tevékenysége, munkavégzése vagy foglalkozása körében jár el. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből eredő vagy ahhoz kapcsolódó vitára vonatkozik. Az eladónak nincs joga ajánlattételre, az alternatív vitarendezés csak a távolról kötött szerződésekre vonatkozik. Nem vonatkozik azokra a vitákra, ahol a vita értéke nem haladja meg a 20 eurós díjat. Az alternatív vitarendezés alanya a fogyasztótól az alternatív vitarendezés kezdeményezéséért 5 eurót meg nem haladó ÁFA-t meghaladó díj megfizetését kérheti.

14. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A vevő megrendelése az eladó visszaigazolását követően a vevő és az eladó között létrejött szerződésnek minősül. A szerződés szlovák nyelven jön létre, vagy más nyelven is megköthető, kivéve, ha ez az oka annak, hogy a szerződés megkötését lehetetlenné teszi. Jelen általános szerződési feltételek változásainak írásbeli értesítési kötelezettsége az eladó webáruházának honlapján történő közzététellel teljesül. Az Általános Szerződési Feltételek módosításai és módosításai nem vonatkoznak a már megkötött adásvételi szerződésekre.

Jelen általános szerződési feltételek 2024.01.01-től érvényesek. Jelen általános szerződési feltételek az adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.